|
Post by Suzanne mv Ryan on Aug 15, 2006 10:30:06 GMT 1
Vraagje; Me vriend en ik liggen op dit moment niet echt op 1 lijn qua flesjestijd. Ik heb zoiets van nou als hij de laatste om half 9 / 9 uur krijgt op bed leggen en dan kijken wanneer hij wakker wordt en dan weer fles geven. Me vriend twijfeld daaran of dat wel werkt want hij zou dan een fles minder krijgen. Dit is Ryan's schema nu (gister dan) 8.30 fles 200 ml (water + melk hoor) 12.30 fles 200 ml 16.15 fles 200 ml 17.30 groentenhap (+/-half potje) 20.30 fles 200 ml Wel zit ik te twijfelen of de groentenhap niet te snel is na de fles van 16.15 want gister kwam er wel wat terug dus ook de worteltjes een beetje. Maar ryan heeft nu nog maar 2 dagen groetenhap maar kan je al volledig vervangen door fles want dit ging gister op zich prima en tukte de nacht door tot vanmorgen half 9 (moest hem wakker maken) (trouwens ik had toen gevraagt wanneer ze genoeg groentehap binnen kregen en kreeg als antwoord merk je vanzelf maar Ryan eet maar door in de groentenhap en huilt nou ja drijnt een beetje als het op is) Kan dit op deze manier
|
|
|
Post by Daphne + Daan on Aug 15, 2006 22:13:21 GMT 1
Volgens mij kan dit wel hoor. En als je het gevoel hebt dat Ryan het groentepotje helemaal wil, kan je het proberen te geven. Je kan proberen om de groenten ietsjes later te geven en mss fruit gaan toevoegen (paar lepeltjes dan) om een uur of 11.00 uur.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Aug 16, 2006 11:57:39 GMT 1
het gaat al steeds beter gister heerlijk sperciebonen gehad en hij was helemaal tevreden ... (half potje overigens)
kijken dit nog ffies aan hoe het gaat en over een week denk fruit bij zijn 'schema' voegen
|
|
|
Post by Daphne + Daan on Aug 18, 2006 16:59:03 GMT 1
En? Heb je al fruit toegevoegd?
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Aug 18, 2006 19:51:43 GMT 1
En? Heb je al fruit toegevoegd? Nee nog niet (kan dat al wel dan gaat het niet TE snel voor hem) anders begin ik daar maandag mee ... heeft hij een week groentenhap achter de rug
|
|
|
Post by Daphne + Daan on Aug 20, 2006 9:57:29 GMT 1
Je kan het volgens mij wel proberen hoor.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Aug 20, 2006 17:44:47 GMT 1
we gaan het maandag proberen of laat ik het zo zeggen invoegen ;D
|
|