|
Post by Suzanne mv Ryan on Oct 2, 2006 15:31:30 GMT 1
Ik wil graag beginnen met brood geven aan Ryan, maar nu heb ik een paar vraagjes;
1) Wat mag je als beleg erop doen ?
2) Moet je gelijk een fles laten vervallen ?
3) Mag ik een fles laten vervallen en er diksap bij geven ?
4) Krijgt hij dan evengoed genoeg binnen ?
5) Hoe hebben jullie dat gedaan
|
|
dunja
New Member
|
Post by dunja on Oct 11, 2006 19:45:43 GMT 1
hoi suus, heb je al eerder brood gegeven? ik gaf kyra als 1ste een korstje om te sabbelen, dan kon ze de smaak al proeven. dus gaf ik het eerst zo. daarna deed ik er alleen wat boter op. En toen ze dat goed at pas beleg (appelstroop, smeerkaas, smeerpate, jonge kaas, jam, banaan of fruithapje)... pas als het brood eten goed gaat, dan pas zou je een flesvoeding kunnen laten vallen, echter duurde dit bij kyra een hele tijd. en nu wil ze toch liever melk ipv brood.. ze is er niet zo dol op. Ik zou zo heb ik het ook gedaan gewoon eerst de fles aanbieden en daarna wat brood.. en daarna als hij het lekker vind een broodje met daarna melk, hij laat het vanzelf staan tegen die tijd de melk.. hoop dat je mijn verhaal snapt, en anders kom je maar langs op de groep hihi
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Oct 12, 2006 8:15:51 GMT 1
hoi suus, heb je al eerder brood gegeven? ik gaf kyra als 1ste een korstje om te sabbelen, dan kon ze de smaak al proeven. dus gaf ik het eerst zo. daarna deed ik er alleen wat boter op. En toen ze dat goed at pas beleg (appelstroop, smeerkaas, smeerpate, jonge kaas, jam, banaan of fruithapje)... pas als het brood eten goed gaat, dan pas zou je een flesvoeding kunnen laten vallen, echter duurde dit bij kyra een hele tijd. en nu wil ze toch liever melk ipv brood.. ze is er niet zo dol op. Ik zou zo heb ik het ook gedaan gewoon eerst de fles aanbieden en daarna wat brood.. en daarna als hij het lekker vind een broodje met daarna melk, hij laat het vanzelf staan tegen die tijd de melk.. hoop dat je mijn verhaal snapt, en anders kom je maar langs op de groep hihi ga vanmiddag weer even proberen hoe het gaat. Had al een stukje geprobeerd met jam maar dat was toch maar gek hoor voor hem. Thx voor de tips ga even kijken hoe de korstjes vanmiddag gaan.
|
|