Post by niggbubbprofindi on Feb 7, 2022 17:58:03 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ King Of Defense: Merge TD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange nøgler ▞▞▞
▞▞▞ King Of Defense: Merge TD 2022 version ▞▞▞
Jeg kan ikke lide up
Indtil videre en meget god Td
Jeg køber salgspakken, betalingen blev skubbet igennem, men jeg fik ikke bundtet. Gør venligst noget. Tak
Gang Boxing Arena Športové hry xdgn
Det var et godt spil, men efter opdateringen nedgraderede de alt, hvad du tjente til dine helte
Endnu en løn for at vinde spil. Jeg kan garantere dig, at du ikke får bestået niveau 26 uden at skulle betale. OG du vil bruge mere tid på at prøve at opgradere noget, bruge mere tid på at se reklamer og dybest set forpligte dig til dette spil som et job 🤣. Gider ikke. Fantastisk koncept med stabletårne, men samme ol PTW TD. Carbon kopi TD. Ned til 1 stjerne fra 2. Gid jeg kunne bringe den ned til 0.
hej, kan du tjekke siden jeg har betalt for tanya karakter. Men spilleren kan ikke bruges til at spille, stadig ulåst knapvisning på karakteren. har brug for hurtigt svar, da betalingen er foretaget
Minus en stjerne for de så mange forskellige måder, den forsøger at få dig til at bruge penge på. Plus kort alt for let i begyndelsen. Men jeg kan godt lide stablen af tårne og mange forskellige måder at opgradere på. Og bliver udfordrende nu. Også forbi niveau 11 uden at betale, og nu har jeg et kæledyr! TD blæser generelt.
Dette spil er meget latterligt. Når spillet er opdateret, gør de spillet sværere end før.
Et flot og originalt twist på det gamle TD koncept. Pænt designet og animeret, god fornøjelse. Den eneste klage er, at udvikleren sandsynligvis ikke er en engelsktalende og åbenbart brugte Google Translate i nogle tilfælde.
Jeg købte en håndfuld krystaller 2 gange, men fik ikke krystallerne. Penge er gået, men ingen krystaller. Hjælp venligst.
Penge penge penge!!!!!
Jeg kunne godt lide spillet, men det er så svært og bogstaveligt talt betaler sig at vinde...
Fantastisk spil, jeg håber, du fikser krigertårnstropperne, når fjenden er tæt på tårnets zone, tropperne står bare der, jeg håber, du fikser det.
افتزاح
King Of Defense: Merge TD Стратегије vkz
Svært spil, jeg hader det
King Of Defense: Merge TD Strateginiai lvnf
Flotte karakterer og præstationer
Jeg tænkte på at give spillet 5 stjerner. Men så igen. Turneringstilstanden bliver ved med at indlæse. Resultatet er, at jeg ikke deltager. Kan ikke engang afspille videoer for ekstra ædelstene.
Som de fleste klager, kan man kun komme så langt med det, der tilbydes. Og det er ikke sådan, at du kan slibe for at blive bedre. Endnu en kontantko..
Selvom det er rart, det er en LØN FOR AT VINDE, hvis du vil have kæledyr, helte du skal betale for det, men der er også helte, som du kan købe i ingame-valuta, jeg håber, vi kan få heltene og kæledyrene bare ved ingame-valuta
ikke godt
Sjovt spil indtil niveau 10, så det er klart, at det ikke kan slås, medmindre du begynder at hoste penge op.
Dette var det dummeste spil nogensinde
Elskede det .
sadhi spil
Indlæser ikke siger tryk på start og hopper derefter tilbage til din startskærm
King Of Defense: Merge TD Стратегије vkz
Nul spildesign. De kastede bare alt, hvad de kunne, på dette, betale for at vinde efter løn for at vinde-systemer. Nul faktisk strategi eller design. Dette er det modsatte af et spil. Det er bare en kæmpe annonce.
Betal strengt for at spille. Hvis du vil gå videre til det næste kort, skal du slå alle niveauerne på det første kort, derefter betale for at få din belønning og derefter betale for at få tidsbestemt adgang. Nogen fandt en god måde at tjene penge på. Men ikke mine penge.
Fedt nok
Betalt for at få krystal, men modtog det ikke. Sendte en e-mail, men intet svar... Har et stort potentiale, men føler mig som en fidus, der ikke får det, du har betalt for, og intet svar efter det
Jeg kan godt lide dette spil
Ikke så godt som rigets forsvar.
Jeg elsker dette spil, men plzz min wukong har hud, og når jeg kalder ham med min Andrew, bare en normal wukong, plzz, så er skinomkostningerne ikke en joke, det er så svært at samle ædelstene.
Spillet har et rigtigt potentiale, det er et solidt TD-spil, men mikrotransaktionerne er lidt meget... Jeg kan betale for at fjerne annoncer, men det er kun en midlertidig ting. Der er 3 slags premium-valutaer, der er virkelig en god ting. Du kan tjene noget af valutaen ved at gennemføre udfordringer, men for at få det fulde beløb skal du se en AD efter hver udfordring.... Der er MANGE udfordringer. Indtægtsgenereringsordningen i dette spil er en slags rovdrift. Det giver en meget pengesulten stemning, men det er et ok spil O/A
Spillet lader mig ikke se annoncer for ædelstene (kun den første og nogle gange den anden), så jeg kan heller ikke komme videre så meget, som jeg gerne vil. Snart afinstallerer jeg det, fordi jeg kedede mig, fordi land 2 bare er for svært. Du bør genbalancere dit spil for mere nydelse og løse annonceproblemer. Edit: Faktisk vil jeg give denne 1 stjerne nu på grund af dit idiotiske svar. Tjek mit net? Er du så uhøflig? Jeg har lige fortalt dig, at 1 annonce fungerer fint, og 2 sekunder senere har jeg netproblemer? Wow næste lvl retard
Det er virkelig sjovt og nemt at spille fantastisk til at slå tiden ihjel
A+ spil. Du kan fremskridt gratis med annoncer i stedet for at skulle betale for at komme videre, grafikken er fantastisk, mekanikken er nem at bruge/lære, niveaudiversitet, opgraderingssystem osv.. min eneste klage og grunden til, at jeg kun vurderede det til 4/ 5 stjerner, er, at jeg på det seneste har haft problemer med at få annoncer til at være tilgængelige. Ofte føles det næsten nødvendigt at se visse annoncer for at få mere startguld for et niveau, for at købe varer osv., men når jeg prøver at se 1, kan jeg ikke åbne den og få den samme besked om, at den ikke er tilgængelig
King Of Defense: Merge TD Strateginiai lvnf
Det er i te re st
Jeg ændrer anmeldelsen af dette spil. Det var fantastisk og fungerede godt, men nu vil det ikke oprette forbindelse til Google play længere.
Betal dybest set for at spille... Når du først har passeret det første kort, er det temmelig umuligt at komme videre, medmindre du taber nogle seriøse pengebeløb. Ikke værd at installere det. Du skal se omkring 2110 videoer for at få gratis ædelstene for at øge niveauet for din helt én gang...! Seriøst udviklere? For grådig, alt for grådig.
Værste tårnforsvar, først kan du ikke slå dette spil (normalt svært) som F2P. Det tvinger spilleren til at BETALE. Og fusionssystemet så dårligt kun har 3-4 kombination? Især fjenderne er så ubalancerede, tårnet (mage og bueskytte) angreb omkring 1,5k-2,5k og højeste dmg 100k (kanon) med fjenden har HP omkring 1,5M dette er for knækket og når de sætter mange fjender i 1 bane + shaman. Hvordan undtager du spillere for at klare det? Hvad mere de statuer, dude dens menneskelige statue og dens hindre os ikke hjælpe!
Gav mig ikke engang den ting, jeg købte.
Fantastisk spil, jeg bruger så meget tid med dette fantastiske spil..,