Post by niggbubbprofindi on Feb 7, 2022 18:06:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Minion Rush: Running Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige gouden hack ▞▞▞
▞▞▞ Minion Rush: Running Game 2022 version ▞▞▞
K3
Verslavend
Ik kan wel de hele dag wachten maar hij wil maar niet geladen super dom spel dus ik denk dat het spel zelf nog wel leuk kan zijn maar als het niet wil laden dan kan je het ook niet spelen
LEEEUKKK! 😂😘
Goed spel
Beste spel ooit
Minion Rush: Running Game Інше shx
After 5 years of playing an awesome game, gameloft decided to change the game ... Gratis Casual games Verschilt per apparaat Alle info.
hiel leuk spel
Nou, ik vind het spel leuk, maar je hebt maar een beperkte tijd om te spelen en het duurt lang om nieuwe personages te krijgen en bananen zijn minder nuttig ik ben het met iedereen eens dat de oude versie een stuk beter is
WAUW dit spel is zo goed!! Het is super leuk en er zijn nauwelijks advertenties! Zeker aan te raden! 👍👍👍
Hij wil niet opstarten
Veel te veel en irriterende reclames en dan zeggen ze dat je een aankoop daar vanaf bent, mooi niet dus.
Zou het 0 sterren geven. Ik heb in het verleden een aantal personage-aankopen gedaan en ze worden niet weergegeven. Ik heb zelfs de ontwikkelaars om hulp geschreven en niets. Bovendien is dit al een tijdje niet meer eindeloos. Betaal niet met echt geld. Speel in plaats daarvan Subway Surfers. Verpest spel en geen communicatie over aankopen is een vreselijke praktijk. 0 sterren
Ik bedoel, dit is een goed spel en alles behalve GELIEVE gewoon de missies uit te schakelen. Deze game was voorheen geweldig omdat je overal naartoe kon reizen en de constante toevoegingen wow deze game werd slecht, breng het gewoon terug naar hoe het oorspronkelijk was, geen toevoegingen, geen missies en geen in-app-aankopen, los dit op.
Ik hou van dit spel omdat het is als een metro-surfer, het is als een metro-surfer, want je moet ervoor zorgen dat je personage niet sterft, en het is ook alsof Tom Gold het spel runt.
Gein
Het is stom met al die nieuwe levens, het moet gewoon terug naar waf het als eerste was met de game modus zo ver mogelijk rennen. Nieuwe modus zijn echt vaag. En verveelt sneller
De update van oktober spoot iedereen die eerder de gamr had gespeeld, af. Alles wat je had bereikt is niet weg. Nadat je missie 1 hebt voltooid, worden je items zogenaamd ontgrendeld, maar dat doen ze echt niet. Gameloft heeft een conversie naar de nieuwe game uitgevoerd die jou als speler op geen enkele manier ten goede is gekomen. Van de 7 kostuums die ik had ontgrendeld onder de oude gane, is er nu geen ontgrendeld. In plaats daarvan geven ze je kostuumkaarten voor de nieuwe outfits die niet voldoende waren om iets te ontgrendelen. En upgrades naar wapens zoals de vriesstraal of de maan? Nee, die zijn niet langsgekomen. Dit was een vreselijke release die de bekendheid verpestte voor mensen die het eerder hadden gespeeld. Als iemand erover denkt om het spel te downloaden, is dat oké, maar doe het niet, ik herhaal, geef geen geld uit aan het spel. De volgende update kan het allemaal wegnemen. En de advertentievideo's bekijken om door te gaan als je minion sterft, werkt niet. Weer een blunder van deze update.
Het spel gaat echt snel. Het duurt te lang om beloningen en extra beurten te verdienen en niet genoeg tijd voor missies.
Ik was dol op de oude versie, waar je de freaking multiplayer speelde en vrijuit speelde, maar nu BEN IK ERG TELEURGESTELD dat het je nu alleen maar dwingt om alleen missies te spelen EN HOE DURF JE MULTIPLAYER TE VERWIJDEREN
Ik vind het kloten de update toch denk ik leuk te vinden maar niet het was mij echt favorieten. Spel gaat ga nu het spel weggooien en opnieuw i statement is het weer zoals eerst dus probeer het ook👍
Ik hou ervan hoe eenvoudig en uitdagend het is, maar ik denk dat het jelly lab veel leuker was
Ik vind het wel leuk
Al met al een goede game, maar de minion-festivals zijn slecht. Ze zijn een goedkope manier om je meer te laten spelen. Ik vind het prima met advertenties waarbij je de keuze hebt om de deal in het spel te krijgen, maar op het festival heb je niet genoeg uitdagingen om naar rang 50 te gaan. Dus ze dwingen je eigenlijk om een premium pass te kopen om krijg rang 50. En het verzamelen voor het festival is best moeilijk. Je moet het zoals elke dag van het festival spelen om de eindprijs te krijgen. Ik hield van dit spel totdat ik het festival vond.
Minion Rush: Running Game פנאי celo
Minion Rush 8.1.0: Endless runner met de wezentjes uit Despicable Me in de hoofdrol. ... Despicable Me: Minion Rush bevat ook een paar leuke mini-games,
Minion Rush: Despicable Me Official Game heeft 100000000+ installaties ... het mechanisme werkt precies zoals Temple Run of Subway Suffer.
Elke X als ik het wil spelen dan doet het niet, echt vervelend maar het is wel een leuk spel. Daarom 3sterren!🙌😣
Het is super leuk
Boe het is stomen spel
Minion Rush: Running Game Інше shx
als ik het spel begin dan moet ik heel lang wachten tot het laat ik heb het nog niet kunnen spelen lijkt me wel leuk
Fenn Van Heerwaaden
Minion Rush: Running Game Казуални fas
Despicable Me 5.4.1a APK MOD for Android Free ... - Pinterest
The Wolf Roolipelit mpmv
het is een leuke keem
Minion Rush was een geweldig spel. WAS. De heruitvinding van de missie van het spel maakt het saai. Wat de Old Minion Rush leuk maakte, was dat hij eindeloos was en sneller en sneller gaat totdat je tegen een obstakel aanbotst. Het systeem voor items en kostuums werkte geweldig in de oude versie. Ze werken nog prima. Maar het algehele missiesysteem bederft gewoon het plezier van wat vroeger een geweldige game was. Breng alstublieft de eindeloze runner-lay-out terug. Toen was het leuker.