Post by Suzanne mv Ryan on Apr 28, 2006 20:58:31 GMT 1
Hoi, Ik ben Suzanne, ben 25 jaar, kom uit Den Helder vandaan en heb ruim 7 jaar verkering en ben sinds 1 maart 2006 moeder van een zoontje Ryan. Ik heb Ryan 4 weken volledig borstvoeding gegeven. Helaas ging dit niet van een leien dakje want hij kon in het begin me tepel niet goed pakken dus zijn we overgestapt op tepelhoedjes, dit ging gelukkig een tijd goed. Tot het moment dat Ryan heel onrustig werd waardoor de melk overal zat. Ik ben toen met 2,5 week gewoon gaan proberen gelukkig ging dit goed maar Ryan was blijkbaar gek van me tepel en trok er dan ook aan tijdens het drinken. Na een aantal voedingen gaat dit dus behoorlijk zeer doen. Ook had hij niet meer genoeg aan de borst en zat ik bijna 50 minuten te voeden na 3 borsten te hebben gegeven. Dit was voor mij een keerpunt en zat er ook emotioneel behoorlijk doorheen. Hoe graag ik ook wilde doorgaan ging het gewoon niet meer en zijn we over gestapt op de fles. Dit ging uitstekend we begonnen met Nutrilon Omeo (op advies van consul. bureau) maar hij bleef hiervan behoorlijk spugen dus zijn we over gestapt op nummer 1 van nutrilon en dat gaat uitstekend. Hij groeit goed, spuugt niet meer en is heel tevreden naar zijn voeding.
Aangezien ik dit allemaal heb meegemaakt met voedingen vond ik dat het tijd was om een forum te maken waar we elkaar kunnen helpen met wat voor vragen dan ook over voeding in het algemeen bij zwangeren en baby's
Dit was het wel zo'n beetje over mij nu zijn jullie aan de beurt om voor te stellen,
Veel Liefs
Suzanne mv Ryan
Aangezien ik dit allemaal heb meegemaakt met voedingen vond ik dat het tijd was om een forum te maken waar we elkaar kunnen helpen met wat voor vragen dan ook over voeding in het algemeen bij zwangeren en baby's
Dit was het wel zo'n beetje over mij nu zijn jullie aan de beurt om voor te stellen,
Veel Liefs
Suzanne mv Ryan