Post by knowexmisipow on Mar 14, 2022 8:29:48 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ PunBall ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PunBall IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka mynt ▞▞▞
▞▞▞ PunBall 2022 version ▞▞▞
Du kan köpa ytterligare biljetter för att bekämpa Nyan, vilket skapar ett Pay2Win-underskott/fördel på en av spelens bästa funktioner - PunRanking, där du klättrar på topplistan baserat på mängden skada du tillfogar chefen. Tyvärr, utan att betala för dessa extra biljetter, har du små chanser att placera dig i topp 3, eftersom Free2Play-spelare är begränsade till 2 biljetter/träffar per dag, vilket skapar en allvarlig och akut nackdel. Detta är olyckligt, eftersom spelet annars skulle vara 5-stjärnigt på grund av dess omspelbarhet, nöjesfaktor och snygg grafik.
Skulle vara 5 om du inte hade ett energisystem eller åtminstone minska tiden det tar att få energi. Jag vill fortsätta spela spelet, inte komma ur det och vänta
Var en av mina favoriter. Nu efter uppdateringen är de olika monstren alldeles för överväldigande. Jag kommer på mig själv att skaka på huvudet och bli irriterad. Även med punball-passet börjar det närma sig att avinstalleras. Husdjur är coola men hjälper bara lite. Det nya rankningssystemet är också ganska coolt men folk spelar spel för att ha kul och inte bli mobbad.
Att kombinera två av mina favoritspel, ballz och archero, blir ett beroendeframkallande spel.
Om du inte spenderar på pengar, kommer du att fastna på nivå 15, vilket din utrustning i princip är värdelös den här nivån.
Bra idé för ett spel, men allt annat är hemskt. Du måste spela massor om du någonsin hoppas på att få bra utrustning, om du inte har pengar att slösa. Många annonser.
Oj, om jag very *friendly* personar i mitten av omgången kan spelet inte rädda. Chansen suger, uppgraderingskristallen finns ingenstans. Vad i helvete är det här
Skulle älska att betygsätta spelet bättre, men in your face-mikrotransaktionerna är galna. Jag har för närvarande ungefär extra ikoner på skärmen som ber mig att spendera uppemot 10 dollar var. Vi får se hur långt jag kan komma utan att spendera pengar.
PunBall Réflexion aufs
Först gillade jag spelet och idén är fantastisk, men det handlar om hur man får spelare att betala för att inte få dem att njuta. När du går längre tror du att det är omöjligt att vinna längre och du måste betala. Det är synd. När du är med i spelet tror du att du är mitt i Grand Bazar!!!! Alla erbjudanden och annonser och allt till salu...
Riktigt roligt spel som går smidigt och har minimala annonser
Nästan bra, jag har gjort snabba framsteg fram till steg 10, men jag höll mig på den nivån. Fiender är så mäktiga. Speciellt skeletttrollkarlar som tillkallar andra fiender. Fiender i de sista nivåerna på steg 10 har mer än 200k hk!!! Jag antar att det behöver lite optimering. (För närvarande har jag 6234 hk och 1161 atk) Tack 👍.
Brick breaker galaga archero. Kul men superlön för att gå vidare. Det verkar finnas 3 olika "köp detta för att få x dagliga" erbjudanden (vilket är alldeles för många) Spara varenda grön pärla för 2200 ädelstenen 10x lådorna annars kommer du inte längre lol. Jag lade till 1 stjärna till. Även om det är ganska lönt att vinna dina dagliga utmaningar & uppdrag läggs till. Och jag borde inte ha förväntat mig att gå så långt i 1-3 sittande realistiskt.
Det här spelet är coolt men lägg till snälla hoppa över oändligheten för pengar. Jag hatar att titta på reklam för skatter och energi.
Fantastisk. men gör det så att beskrivningen av färdigheter listas, som när jag ser en ny färdighet har jag ingen aning om vad den gör.
epic fail älskade det här spelet nu med det här juluppdateringsspelet fungerar inte längre helt förbannat
Egentligen riktigt kul, jag har bara spelat i typ 20 minuter och jag är beroende. Jag har redan värmt den första chefen vid omgång 40 men det är inte så lätt, det finns viss skicklighet. Det är inte så många annonser heller. Älskar spelet än så länge!
EDIT - träffa en grind wall trots allt, framsteg utan köp i princip omöjligt efter blåsiga dynnivå, fiendens HP vansinnigt högt. Synd, det var kul fram till dess. Älskar spelet! Rolig, engagerande, söt design, inga annonser eller betalväggar, fungerar offline men du måste vara anvery *friendly* personen för att samla belöningar. Har fastnat på lvl 10 ett tag, men jag får det... Bara 4 stjärnor eftersom det periodvis blir svart och du måste avinstallera/installera om, men det tappar inte dina framsteg när detta händer 😁
Ok spel tills bs av en chef på nivå 9. Detta är för att chefen är själsligt rng ingenting mer. Antingen är A ett normalt spel med en chef eller B är det en armé av skelett som du inte kan bryta igenom eftersom chefen tillsammans med bs spawners som uppträder varannan omgång bildar murar av fiender som bara långsamt dödar dig eftersom du inte kan göra någonting om det. P.s. spelet gynnar B
Till skillnad från deras andra spel är det extremt svårt att uppgradera din utrustning och tjäna ädelstenar. Detta gör spelet mycket svårare än det behöver vara.
roligt spel. pressar dig att köpa köp köp, så -1 för det
Spelet är anständigt fram till steg 5. Sedan blir det bara en pengagrabb eller löjlig grind.
Fantastiskt spel, mycket detaljer och uppmärksamhet i detta spel
Lumosity - Trénink mozku Vzdělávání ncea
Det är roligt att spela och vill spela men det har ett stort problem med spelkrasch.Jo, jag spelade bra förut men plötsligt efter några dagar kraschade det här spelet flera gånger, inte bara en dag eller två. Även när jag startar spelet eller tittar in i annonsen efter några sekunder kraschar allt.
Popup-fönsterna är löjliga. Du kan förvänta dig att se upp till 6 eller 7 olika popup-fönster när du startar spelet som annonserar alla de olika "erbjudanden" som finns tillgängliga. När du förlorar ger de dig några sekunder på dig att välja att antingen återuppliva eller very *friendly* persona, vilket är en extremt skum sak att göra. Sedan är det lootboxarna. Din utveckling bygger så mycket på att dra bra redskap, och det finns inte mycket annat du kan göra om du har särskilt otur. Det är tråkigt att det finns ett bra spel under allt detta.
Spargrisen är det värsta jag någonsin sett i ett spel. Alla pärlor som du tjänar på en nivå går till en bank som du måste betala för att få. Du kan inte säga att du inte betalar för att spela när det är precis vad du måste göra. Det är ett ok spel om du vill slösa tid eller distrahera ditt barn i ett par minuter. Investera varken tid eller pengar i denna halta utlöpare av Habbys mer populära spel Archero.
Appen saboterade mig precis två gånger på det nya evenemanget genom att krascha och hoppa över rullningarna för förmågor samt hoppa över min attack vilket gjorde att den dödade mig två gånger, vilket effektivt förstör de två chanserna du får för evenemanget
Roligt spel men det trycker erbjudanden i halsen på dig väldigt aggressivt. Även din utveckling blockeras av din statistik ganska tidigt.
PunBall Câu đố xdgz
Annonser är ständiga loopar som aldrig låter dig lämna annonsen för att gå tillbaka till spelet. Om du vill att jag ska spela ditt spel fixa denna dumhet.
Det finns bättre roguelike rpg-spel, gå och spela dem istället. Dessutom finns det ingen ordlek trots att den kallas punball, absolut ospelbar
Spelet är utmanande! Kul att försöka slå cheferna. De är tuffa. Men definitivt oslagbar. För de som säger att det lönar sig att vinna. Jag har inte spenderat en enda dollar och har nått nivå 6. Måste bara fortsätta försöka få bättre utrustning eller uppgradera utrustning du har. Bra tillägg till Archero!
Ganska bra spel överlag!! Jag tycker om den som en tung midja när arbetet går långsamt. Om det fanns några fler val av karaktärer. Men det kommer många förbättringar så inga bekymmer 🤙 fortsätt med det fantastiska arbetet så här långt!
Fruktansvärt balanserad. Varje steg över 10 tar alldeles för lång tid att passera. För att inte tala om hur i en lvl hälsan kan gå upp med 10 gånger bara från en lvl skillnad.
Det är ett fantastiskt spel och att ha kul, men det stora problemet är att varje gång jag går in i spelet anvery *friendly* personer inte spelet till min Android-profil, vilket uppmanar mig att rensa data varje gång så att jag kan välja profilen jag använder. Förhoppningsvis kan detta åtgärdas.
lootbox helvete. skulle ge 5 stjärnor om det inte var så pengar hungrig och full av spel. för att svara på din fråga, det överdrivna kravet på att betala för att spela för belöningar förstör detta spel
PunBall Câu đố xdgz
PunBall Réflexion aufs
PunBall Réflexion aufs
ännu ett rovdjursspel med mikrotransaktioner som gör det omöjligt att gå vidare utan en vansinnig mängd slipning eller pengar