|
Post by ingemvdylan on Apr 29, 2006 20:29:34 GMT 1
Hoi ik ben Inge, 24 jaar en moeder van Dylan. Dylan is geboren op 13 December 2005. Tot nu toe geef ik nog steeds borstvoeding met volle tevredenheid. Over 6 weken gaan we beginnen met bijvoeding en dan ga ik de borstvoeding afbouwen. Het is mijn bedoeling om dan alleen 's ochtends en 's avonds nog borstvoeding te geven tot zolang we het beide leuk vinden. Aan de ene kant lekker om niet meer te hoeven kolven enzo maar ik wordt er ook nu al een beetje verdrietig van, het is wel heel gezellig.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 29, 2006 20:31:48 GMT 1
heyy leuk je hier te zien en goed dat je nog borstvoeding geeft. Ik had het ook graag langer vol willen houden. Maar ja misschien in de toekomst ;D
|
|
|
Post by ingemvdylan on Apr 29, 2006 20:42:36 GMT 1
Morgen zal ik even mijn hele bv verhaal hier neer zetten, is ook niet geheel zonder onzekerheden gegaan (en is het nog steeds niet altijd )
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 29, 2006 20:44:53 GMT 1
Morgen zal ik even mijn hele bv verhaal hier neer zetten, is ook niet geheel zonder onzekerheden gegaan (en is het nog steeds niet altijd ) Is prima meid .... en ja die voedingen het houd soms wat he ...
|
|
|
Post by maaike on Apr 29, 2006 20:47:17 GMT 1
Ben benieuwd!Heb echt wel respect voor de mensen die het zo lang volhoeden hoor:D Ik voelde me ontzettend schuldig toen ik ging stoppen!
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 29, 2006 20:49:01 GMT 1
Ik voelde me ontzettend schuldig toen ik ging stoppen! had ik ook wel hoor meid maar ja als je een behoorlijk voorgeschiedenis heb met voeden via omwegen is de keuze dan ook weer makkelijk en als ik zie hoe tevreden ryan nu is weet ik dat ik er goed aan heb gedaan.
|
|
|
Post by maaike on Apr 29, 2006 20:59:14 GMT 1
Jaaaa precies!!En ook met de fles zullen ze wel groot worden
|
|