Post by knowexmisipow on Mar 14, 2022 8:38:57 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Escape Mysteries ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Escape Mysteries IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskar många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Escape Mysteries 2022 version ▞▞▞
Trevligt spel, inte mycket fel med det. Lite repetitivt
Kan inte fatta hur du kan luras att köpa stjärnor medan du försöker komma på hur du ska spela spelet. Var mycket försiktig med att spela det här spelet. Redigera... Det verkar som att du får 30 gratis stjärnor i handledningen. Jag tror inte tillräckligt med information från utvecklaren.
Stora pussel, utmanande men inte omöjligt. Överlag rekommenderas starkt
Ingenting på nybörjarnivån var nybörjare. Om du ska slänga in nybörjarnivåer. Gör dem inte så jävla svåra att spelaren very *friendly* personar!
Spelar mysteriet med echo bay och kan inte få ut den dumma kameran ur väskan. Dumt spel
Tråkigt att komma till very *friendly* personet av kapitel 7 i Cursed Crown bara för att spelet inte skulle låta mig gå vidare. Oavsett vad jag gjorde, sa det "råttor", och började om. Måste ha provat 30 gånger. Jag tror jag vet skillnaden mellan grönt och lila! Klart fel.
Avvery *friendly* personade en historia och handlingen är väldigt välskriven! Älskar det!
Spelen är lysande och jag önskar att det fanns fler. Jag har spelat igenom ett par gånger på några av dem. Jag skulle ha gett 5 stjärnor men det fanns ett fel i den förbannade kronan med den gyllene statyn och 4 ansikten i drakhålan vilket innebar att jag var tvungen att betala nästan 5 pund för att få 30 stjärnor för att hoppa över pusslet. Jag gick till och med på webbplatser där de gav lösningen men det fungerade bara inte. Jag är ganska irriterad på det
Det här spelet verkade vara något jag skulle gilla, det har en skräckhistoria och det är ett lösa och hitta dolda föremål-tema. Jag började spela förbundsberättelsen och gillade den verkligen tills jag försökte gå till nästa kapitel. Den tog min nyckel och tvingade på mig en annons som vägrade spela och jag kunde inte välja bort det. Jag har försökt läsa in det kapitlet flera gånger nu och samma sak händer. Tills det här problemet är åtgärdat skulle jag säga att spela ett annat spel.
Fantastiskt spel, massor av roliga historier med varierande svårigheter som gör spelet tillgängligt för alla.
Jag har varit ett stort fan av dina spel. Jag har spelat varenda en av dem. Vissa kunde jag inte diska eftersom de var för svåra för mig. Men det har aldrig stört mig. Men nu har du gått vidare och lagt till nycklar för att spela? Och 3 timmar för en nyckel? Åh kom igen! Nycklarna tar det roliga ur dina spel. Anledningen till att jag älskade dina spel var att jag aldrig behövde vänta. Jag kunde helt enkelt spela spelen utan att stanna. Men nu detta? Det är ett riktigt dåligt drag.
Har spelat alla tidigare spel och var alltid ett stort fan av Haiku Games, men det här är en besvikelse... En av de bästa sakerna med de tidigare spelen, var bristen på annonser och möjligheten att spela alla kapitel utan att behöva vänta på energi eller vad som helst. Nu la de till annonser och de där dumma nycklarna. De tvingar dig också att skapa ett konto, vilket är irriterande. Riktigt besviken och jag tror inte att jag ens kommer att avvery *friendly* persona den här. Kommer att avinstallera. Vad synd...
Adventure Escape Mysteries Piedzīvojumu spēles cbmg
Gillade att spela The Legend of the Sacred Stones men blev irriterad när jag kom till very *friendly* personet och allt jag fick för att avvery *friendly* persona spelet var 3 stjärnor, inga nycklar!.... verkligen??? Tänkte att det kunde ha varit minst en halv anständig belöning efter allt det där!!!!
Spelet i sig är ganska bra, men mängden det krävs för en ledtråd är alldeles för mycket, det är det mesta av alla spel jag har spelat, och om du har fastnat kan det ta 3 gånger eller mer bara för att komma förbi det du har fastnat för , och när jag får stjärnor får du bara 2, den lägsta ledtråden kostar 3 mest kostar 10
Jag spelade det första äventyret och hade väldigt roligt! Lagom mängd story till uppgift-förhållande och bra variation i de uppgifter som ges.
Pertarungan Ninja Laga eezx
Fruktansvärd! Hur kan du göra ett spel där du måste rösta på en av dina vänner som i princip ett människooffer! Normalt tycker jag och min familj om att spela era spel tillsammans men när det hände avinstallerade vi det omedelbart. Det är en väldigt skruvad sak att göra och nu har jag lärt mig att installera fler av dina spel, jag är mycket besviken.
Det här spelet har de bästa gåtorna av alla andra liknande spel jag någonsin har spelat. Det kan vara svårt ibland, men aldrig omöjligt. Du kommer att upptäcka att du har bättre färdigheter i att lösa observationspussel ju mer du spelar. Det enda problemet jag har haft är det faktum att det ibland kan fela. När jag trycker på ett föremål, viker ingenting. Jag trodde att det inte var viktigt förrän jag fastnade och använde min stjärna för tips bara för att få reda på föremålet. Det här är verkligen förödande, men jag är glad att det inte är ofta.
Tja, det var bra tills det kraschade. Jag försökte rensa data och den kraschar fortfarande. Tyvärr måste jag avinstallera.
Det här spelet behöver en uppdatering eftersom jag har avvery *friendly* personat alla spelen och två nycklar räcker inte eftersom du måste vänta länge på två nycklar igen
Jag har spelat alla äventyrsflyktsspel men det här var en mycket nedslående version, alla dina äventyrsflyktsspel tidigare var tillgängliga för offlinespel men det här är det inte vilket är en bummer. Dessutom, varför laddas nycklarna under så lång tid? Kopierar du på något sätt interaktiva spel som avsnitt? Jag vill ha tillbaka den gamla äventyrsflykten, men dina spel innan var mycket bättre än så här. Jag har väntat länge på AE men det här är vad jag får. ☹️☹️
Bra, utmanande pussel med engagerande spel. Detektiv Kate-spelen är de bästa.
Adventure Escape Mysteries ผจญภัย pqvh
Jag hade så roligt men nu finns det ett tillägg för solitaire som jag inte kan komma förbi för att kunna spela nästa kapitel
Frös under en annons. Var tvungen att avinstallera och installera om spelet. Annonsen spelar ännu en frysning. Vänligen fixa detta.
Det var roligt att spela och bara utmanande nog att avvery *friendly* persona utan att köpa något. Om det är nybörjarnivå kan jag inte vänta på nästa!
Jag brukade älska dessa spel och spelade alla spel och jag gav 5 stjärnor till alla andra spel i den här serien men nu måste du spela det online och spendera nyckeln för att låsa upp kapitel som bara ges två eller vänta i 2 timmar eller spendera pengar, det är riktigt irriterande!!
Jag älskar dessa. Men sultanens uppfinnare verkar ha frusit på filtreringspusslet. Jag kan göra allt annat förutom att dra bitarna till kärlen. Är detta ett känt fel? Snälla hjälp till att fixa det så att jag kan avvery *friendly* persona spelet
Jag älskar den här appen. Istället för att jaga varje nytt spel uppdaterar du den här appen när nya kommer ut. Jag älskar de här spelen och väntar med spänning på varje ny titel och behåller appen på min telefon även när det inte finns något nytt att spela.Peka och klicka escape room-spel är utmärkta och även om det finns massor av copycats är AE/Haiku genomgående bra.
Jag älskar det här spelet tack så mycket att jag verkligen gillar det.. men jag har visst ogillande angående den här spelförmågan. Vet bara att du tyvärr MÅSTE LADDA ned varje enskilt kapitel, ganska nedslående men värt besväret. Jag var på väg att starta om ett spel (ett spel som jag lyckades very *friendly* personföra och njöt av) och spela om igen. Men snart efter att jag valde Spela Kapitel 1, gav det mig möjligheten att ladda ner igen! Ändra det här läget och ställ in det så att du inte behöver ladda ner alla kapitel igen. Jag gillar spelen och det är en bra app men jag har hela tiden problemet med att spelet säger att jag inte har någon internetanvery *friendly* personning när jag i verkligheten gör det, jag har försökt återställa min telefon flera gånger och logga in och logga ut igen men det fungerar inte, vissa dagar bestämmer den sig för att fungera och vissa säger bara ingen wifi-anvery *friendly* personning och detta är frustrerande.
Mycket trevligt spel. Engagerar dig med massor av pussel som är riktigt coola!
Minus två stjärnor för det hemska pay2play-systemet. Minus en stjärna för att vara för lätt, blåste igenom alternativet "avancerat", och även om det var roligt och väl sammanställt med tilltalande konst tog det snabbt very *friendly* person och nu sitter jag fast och väntar 3 timmar på varje nytt KAPITEL jag vill prova. Om det här spelet hade möjligheter att köpa hela set som de bästa flyktspelen som finns, skulle jag förmodligen ha övervägt. Mitt råd är att du inte bryr dig, de förstörde det här spelet med sitt giriga lönesystem.
Bra grafik, men även nybörjarnivån är väldigt svår för mig. Pussel är lätta, men det är ganska svårt att ta reda på var du ska klicka för att gå vidare till nästa pussel.
Bra historia! Jättebra grafik! Stora pussel! ÄLSKADE allt med det! Bra jobbat utvecklare!!
BH spel!
Pengar hungrig enligt mig. Många av pusslen är så vaga att det i princip gör att du måste köpa ledtrådar för att fortsätta. Och ledtrådarna är minst 15 stjärnor vardera, och varje gång du löser ett pussel vinner du bara några få stjärnor. Jag gillar idén med det här spelet, men jag kommer att avinstallera det. Jag har inte råd att fortsätta köpa tips för att komma på hur du vill att jag ska ordna pjäser på ett schackbräde
Dessa spel är otroliga!!! Jag älskar verkligen hur de får dig att tänka. Vissa om pusslen är väldigt svåra att tyda. Jag inser att det är meningen, men vissa har inte ens något logiskt sätt att börja. Sacred Stones-spelet var väldigt stressigt när man var tvungen att slåss mot de olika gudarna. Jag brydde mig inte om den delen. Jag älskade trollformningen i Cursed Crown. Jag skulle gärna se fler spel som Cursed Crown och Sacred Stones. Jag älskade också hur det förklarade mina val jag gjorde till very *friendly* person.
Det är inte helt offline, du måste ladda ner varje kapitel.
Jag hatar att vänta. En nyckel tar 3 timmar. Alla spel är inte särskilt intresserade. Vissa pussel är för typiska. Jag försökte hitta ett sätt men ingen nytta. Vänligen uppgradera den. Det här spelet värmer min hjärna. Slösa tid på meningslösa pussel.....😡😡😡😡😡😡😡💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔👿👿👿👿👿
Väldigt kul, fast jag undrar när Psychic Squad släpper? Jag har letat runt men inte hittat några senaste uppdateringar om det. Hur som helst, väldigt roligt, det kan vara svårt men inte på ett frustrerande sätt
Spelet är fantastiskt men har popup-annonser som du inte kan stänga...som någonsin.Stäng spelet och det laddas om till samma annons. Så irriterande eftersom jag älskade det här spelet. Pusslen är så roliga men det låter mig bokstavligen inte spela det längre.
det här spelet är faktiskt guld... för folk som inte kan det här spelet, din förlust man, din förlust... pusslet är mycket utmanande och ibland behöver jag hjälp från google 😂 annonserna är inte så mycket, nästan som om de inte är där... om du har fastnat i ett pussel, leta bara upp det på google.. öppna inte Google om du inte har fastnat för mer erfarenhet...jag är glad att jag snubblade över det här spelet 👍
När kommer dom nya avsnitten? Har väntat ganska länge på dom.
Det borde finnas fler mynt för tips, åtminstone veckomynt.
Adventure Escape-spel är roliga! Pusslen är bra och skrivandet är underhållande! Ibland är logiken lite konstig, och ibland måste du pixeljata efter det du behöver. Det hindrar inte dessa från att vara roliga spel!
Fantastiska spel✌😁
VAD? Jag öppnade spelet och innan jag kom igenom introt kom en vän över oanmäld. Efter att han lämnat gick jag tillbaka för att prova spelet. Nu vill den att jag ska skapa ett konto, vilket jag lämnade vidare, "Msybe Later" var alternativet. Sedan kommer det upp till deras andra spel och jag kan inte komma till spelet jag vill spela!!! Note to self, ladda inte ner fler av deras gsmes!!!!
Jag har verkligen älskat dessa spel! Bra pusselspel med bra historia. Inga onödiga annonser (endast innan du börjar ett nytt kapitel). Jag skulle ge mer än 5 stjärnor om jag kunde. Jag skulle rekommendera dessa spel till alla som gillar pussel, mystik och äventyrsspel!
Jag spelar Trapmaster det första spelet och i kapitel 7 kommer en av ledningarna inte att ändras från 4 punkter till 5 punkter som den är tänkt att göra, så nu kan jag inte tömma strömmen från bomben. hissen och kan inte very *friendly* personföra pusslet för att gå vidare. Har problem på Murder inn med pjäserna, jag får dem på rätt ställen och sedan ingenting absolut. Jag har avinstallerat och installerat om spelet men det hjälpte inte. All hjälp skulle vara mycket uppskattad. Tack.
Älskar spelen. Men ... olyckligt att det inte finns ett sätt att tjäna nycklar och stjärnor genom dagliga gåvor eller annonser etc. När nycklar har uppdaterats har jag glömt var min tankegång var för scener och gör spelet lite mindre roligt. Och nu säger den till mig att jag måste uppdatera för att spela, men varje gång jag trycker på uppdatering kommer det till 99 % börjar om och spelet släpper inte in mig utan en jävla uppdatering
Det är ett fantastiskt flyktspel med mycket tänkande även som ett spel på nybörjarnivå, och en fantastisk historia!! Mindre annonser och inte för många distraktioner!! Rekommenderas starkt för pussel- eller mysterielösa spelälskare!!
Adventure Escape Mysteries Phiêu lưu dtg