|
Post by maaike on Apr 29, 2006 20:31:19 GMT 1
Nou,ik ben Maaike,ben 26 jaar en kom uit Zutphen. Ik heb 6 jaar verkering met Ronald en sinds 22 februari hebben wij een dochtertje:Ezra! Ik ben begonnen met borstvoeding en heb dat 6 weken volgehouden. Op zich liep het aardig,maar ik werd er ontzettend onzeker van en het voelde vaak als éen blok aan mijn been'het hele voedingsgebeuren. Ook met het oog op dat ik straks weer aan het werk moet,ben ik toen langzaam af gaan bouwen. Sinds 2 weken ongeveer krijgt Ezra nu volledig flesvoeding(nutrilon),omdat mijn borstvoeding al gauw helemaal teruggelopen was. Dit bevalt ons erg goed!Maandag moeten we weer naar het cb,dus ben super benieuwd hoe ze het hier op doet! Het lijkt me erg fijn om hier mijn vragen/ervaringen met anderen te kunnen delen,aangezien je behoorlijk onzeker kan zijn met zo'n teer klein mensje! Groetjes!
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 29, 2006 20:33:33 GMT 1
welkom welkom en tjee wat komt me dit al bekend voor die onzekerheden met borstvoeding. Ik ben daarom toen ook overgestapt op nutrilon en Ryan is er een kilo van aangekomen dus hij reageert er prima op ;D
Fijn dat je hier ook je verhaal vertelt en hoop dat je er nog wat aan zult hebben door hier te komen
|
|