aliza
New Member
|
Post by aliza on Apr 29, 2006 22:58:38 GMT 1
Hoi, Ik ben Saskia en moeder van Aliza van (bijna) 11 maanden. Ik heb Aliza 3 maanden BV gegeven en ben gestopt toen ik weer ben gaan werken. Aliza viel in de eerste week flink af..(van 2800 gram naar 2500 gram) Ook zag ze aardig geel.Toen zijn we naast de BV met bijvoeding gestart. Ze kreeg toen friso 1 d.m.v vingerfeeding, zodat ze geen tepel-speen verwarring zou krijgen . Dit heeft ze een kleine week gehad en ze kwam weer goed bij. Daarna heb ik weer volledig BV gegeven. Maar omdat ik in de zorg zit en weet dat ik op mijn werk amper tijd zou hebben om te kolven ben ik een week voor het einde van mijn verlof gaan afbouwen. Ik weet wel dat ik recht had op het geven van BV, maar ik stond er ook niet echt achter om verder door te gaan. Ik moet ook zeggen dat het moment dat ik gestopt was ik enorm opgelucht was...!! En toen gingen we over op volledige FV. Inmiddels krijgt Aliza geen volledige FV meer, maar ook haar groente-fruithapjes, boterhammetje, koekje, toetje etc etc. Ik hoop hier van ervaringen van anderen te leren, maar als er vragen voor mij zijn kan het natuurlijk ook. Groetjes, Saskia ps: ik heb de naam Aliza genomen omdat mijn naam al bezet was... ;D
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 30, 2006 17:52:11 GMT 1
ohh jij dus ook al in de zorg hier nog zo'n 1 en ja het recht op afkolven heb je maar ja wanneer als je in je eentje een late dienst heb en 11 bewoners op de groep heb... maar meid welkom hier ;D
|
|
|
Post by saskia on Apr 30, 2006 18:26:52 GMT 1
Welkom naamgenootje...hihi was ik je toch voor met onze naam.
|
|