|
Post by Suzanne mv Ryan on May 11, 2006 15:50:00 GMT 1
Meiden,
Ik had jullie er ook een mail over verstuurd maar zet het evengoed hier ook neer. Ik had een ban gekregen omdat ik op het zwangerschaps pb reclame maakte voor dit forum. Nu wil ik evengoed meer mensen naar dit forum trekken zodat we mekaar kunnen ondersteunen. Zouden jullie als je mensen spreekt of wat dan ook hun willen verwijzen naar hier. Sommige van jullie hebben de link ook op hun eigen site neergezet dit mag je gerust doen van alleen doen we het niet via het prikbord meer. Wil namelijk niet dat jullie er ook problemen mee krijgen. Ik hoop zo toch meer mensen te trekken en hoop ook dat het gaat lukken.
Veel Liefs, Suzanne
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 13, 2006 13:42:02 GMT 1
Ik heb een banner voor je gemaakt, hoop dat je het wat vind. Je kunt deze op andere sites zetten (ik heb 'm ook op Gino's site gezet) en onderaan je berichten in het prikbord. Je moet er alleen nog een link onder hangen... weet niet hoe ik dat hier doe... Groetjes, Suus
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 13, 2006 18:13:44 GMT 1
heyyy thx meid echt geweldig en ja ik zag het op je site staan ;D toppie
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 13, 2006 18:16:43 GMT 1
heyyy thx meid echt geweldig en ja ik zag het op je site staan ;D toppie hmmm ik kan hem niet opslaan ... is het een word document heb namelijk geen word op de pc staan dus kan het niet openen dan ....
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 13, 2006 19:04:52 GMT 1
Hmm... moet je m echt kopieeren van mijn site..... of doorlinken...
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 15, 2006 11:40:19 GMT 1
zal het ff proberen inderdaad ....
|
|