|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 29, 2006 21:26:04 GMT 1
De reden waarom ik borstvoeding ging geven was omdat ik het wel makkelijk vond maar vooral de band die je met je kindje krijgt. Niet dat je dat niet met flesvoeding heb want dat geef ik nu ook maar vond het een heel speciaal iets dat moeder natuur het zo op die manier regelt. Daarom baalde ik er ook best van dat Ryan niet meer genoeg er aan had en ik dus moest overstappen op flesvoeding. Dit bevalt nu ook prima want ja hoe leuk en mooi borstvoeding ook is, is het ook lekker dat een ander je kindje nu kan voeden zodat jij wat 'rust' heb. Maar ik zeg nooit nooit dat ik het niet meer ga geven want mocht er een 2e kindje komen ga ik het zeker weer proberen.
|
|
|
Post by saskia on Apr 29, 2006 21:40:49 GMT 1
Ik ging borstvoeding geven ook om de band met mijn kindje. Allebei hadden ze genoeg voeding van mij, maar ik zag het zelf niet meer zitten. Bij Germaine was ik alleen en als ik eens weg wilde moest ik altijd zorgen dat ik optijd terug was voor de voeding, en afkolven was ook niet aan mij besteed. En ook omdat ik naar mijn vriendin op vakantie ging in Curacao ben ik gestopt met de bv. Bij Megan wilde ik het zo wie zo weer proberen, gelukkig lukte dit. En het ziekenhuis was helemaal blij, omdat ze een dysmatuur baby was, en dan is het beter om zelf te gaan voeden. Helaas moest het de eerste dagen wel met de kolf, omdat ik zelf ook nog niet in staat was alle voedingen naar de kinderafdeling te gaan. Ze deed het heel goed op de bv, maar het brak me op, kon het niet meer opbrengen, want er is natuurlijk nog een kleuter in huis. En nu zit ze lekker aan de fles en gaat heel erg goed
Naar alle waarschijnlijkheid komt hier geen nummer 3, anders zou ik zeker weer voor de bv gaan.
|
|