|
Post by Suzanne mv Ryan on May 20, 2006 12:06:58 GMT 1
vaak voor .... ook om hem wakker te krijgen als hij nog slaperig is ... en ja soms ook nog een x er na omdat hij dan tijdens het voeden zijn broek voldouwt
|
|
|
Post by calimenero mv Ingmar(6 apr 06) on May 20, 2006 13:08:33 GMT 1
, daar is Ingmar ook goed in!!!!
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 20, 2006 13:39:29 GMT 1
, daar is Ingmar ook goed in!!!! hihi fijn he dat
|
|
|
Post by mamarosanne on May 20, 2006 14:42:50 GMT 1
is dit schema ook geschkt voor borstvoeding dan? uit het schema van de site van Daphne begrijp ik dat het voor flesvoeding is? of begrijp ik het helemaal verkeerd?
het klinkt zeker de moeite waard! hoop alleen zo dat ik mn vriend over kan halen.. hij wilt uren met zn zoontje knuffelen en pakt hem al op zodra hij begint te jengelen (is zielig zegt hij dan.. als ik hem dan vertel dat hij in slaap ana het vallen is zegt hij, maar is toch zielig :S:S) ik ga het uitprinten en het met hem erover hebben..
misschien dat het bij Thomas ook helpt.. bedankt voor het linken Inge!
xxx rosanne
|
|
|
Post by calimenero mv Ingmar(6 apr 06) on May 20, 2006 15:36:46 GMT 1
Het schema kan ook voor borstvoeding, als je leest op de sites, kom je daar ook bv tegen. Ik moet zeggen de eerste dag is wel heel zwaar hoor!!! Pfffff.....ik ben blij dat mijn man thuis is uit zijn werk en nu even wat over kan nemen.......
Ingmar heeft vandaag dus nog maar 2 uurtjes geslapen en de rest liggen huilen.......
|
|
|
Post by calimenero mv Ingmar(6 apr 06) on May 21, 2006 14:05:08 GMT 1
Het gaat goed vandaag. Ingmar heeft een lange nacht gemaakt, van gisteravond 19.15 tot 3.00 uur en om 6.15 kwam ie weer. Daarna is hij tot 9 uur onrustig geweest. In badje gedaan en vanaf 10.15 heeft hij tot 13.50 geslapen!!! Ben heel gelukkig. Hij lag net zo lekker in de box te kijken!!! Heb hem net weer in bedje gestopt en ben benieuwd hoe het nu gaat, hij was klaar wakker en zo te zien nog helemaal niet moe.......hij ligt er nu een minuut of 5 in.......
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 21, 2006 15:32:18 GMT 1
Het gaat goed vandaag. Ingmar heeft een lange nacht gemaakt, van gisteravond 19.15 tot 3.00 uur en om 6.15 kwam ie weer. Daarna is hij tot 9 uur onrustig geweest. In badje gedaan en vanaf 10.15 heeft hij tot 13.50 geslapen!!! Ben heel gelukkig. Hij lag net zo lekker in de box te kijken!!! Heb hem net weer in bedje gestopt en ben benieuwd hoe het nu gaat, hij was klaar wakker en zo te zien nog helemaal niet moe.......hij ligt er nu een minuut of 5 in....... ohhh heerlijk joh .... lekker dat hij ook zo aan zijn rust komt en jij natuurlijk ook.... ga zo door ;D
|
|
|
Post by Daphne + Daan on May 21, 2006 17:20:08 GMT 1
Hej meiden, Ik zal het word document wel in een nieuw topic plaatsen. Maar idd is dit schema ook voor borstvoeding. Het is echt eventjes volhouden, maar dat wordt echt beloond, want ik hoef Daan nu maar neer te leggen, wakker en hij slaapt zonder te huilen. Ideaal! Enne die kraamverzorgster heeft echt ongelijk hoor!
|
|
|
Post by ingemvdylan on May 29, 2006 22:02:33 GMT 1
Het maakt in principe niet veel uit wanneer je de luier verschoond omdat het een hele korte handeling is. Ligt er maar net aan wat je zelf handig vindt.
|
|