|
Post by Suzanne mv Ryan on Apr 30, 2006 18:15:39 GMT 1
Deze gebruikt Ryan nu. Het was op advies van het cb dat we Omneo moesten gebruiken nou ja moesten het was advies want deze kwam het dichtstebij borstvoeding. Maar toen zagen we dat het 3 euro scheelde met Nutrilon 1 dus hadden we deze gekocht maar Ryan spuugde bij de overgang borst en fles best veel dus zijn we toch maar Omneo gaan gebruiken (tegen krampjes, spugen en nog wat) Nou dit ging goed dus bleven we dit geven maar na een week of 2 begon hij enorm heftig te spugen na zijn voedingen echt flessen kwamen eruit maar hij kwam wel op de normale eettijd. Toch hadden me vriend en ik besloten over te gaan op Nurtilon 1 en wonder boven wonder dat ging gelijk goed. Ik heb zelf die melk ook geproefd maar die Omeo was echt zuur en ik heb me borstvoeding ook een x geproefd maar dat was zoet dus het kwam totaal niet over een met de borstvoeding zoals het cb zei.
Gelukkig zijn we over gestapt en is Ryan heerlijk tevreden en groeit enorm van Nutrilon 1 het is net pokon voor baby's.
|
|
|
Post by maaike on May 1, 2006 18:22:18 GMT 1
Ik ben ook erg blij met de nutrilon 1!!!We zijn vandaag bij het cb geweest en ze doet het er super op,ze woog nou al 496o gram. Spuugt Ryan nu niet meer zo erg nu je weer over bent op nutrilon 1? Het enige waar Ezra moeite mee heeft is de ontlasting,maarja dat hoeft niet aan de nutrilon te liggen.
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 1, 2006 20:19:19 GMT 1
Gino krijgt ook N1. Helemaal geen problemen mee. Alleen is zijn ontlasting best vreemd (denk ik)... het is echt mosterdkleur en harde keutels, je kunt ze er echt zo oppakken.
Maar hij het CB zeiden ze dat het geen probleem is, want hij heeft bijna wel in elke luier ontlasting, dus echte moeite heeft hij er niet mee.
Misschien is die ontlasting wel heel normaal hoor, maar naar mijn idee was het een beetje vreemd.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 1, 2006 21:17:50 GMT 1
Nee Ryan spuugt helemaal niet meer heel soms een mondje teruggeven of zo maar meer ook niet en ja N1 is net pokon joh niet normaal .. en ja die ontlastingskleur is hier ook zo hoor alleen heeft Ryan geen harde keutels hij poept wel om de 2 dagen en dan van voor tot achter
|
|
|
Post by Daphne + Daan on May 2, 2006 8:40:39 GMT 1
Daan krijgt wel vanaf z'n geboorte Nutrilon Omneo en dat gaat hartstikke goed, maar bij het cb zijn ze af en toe ook de weg kwijt hoor om te zeggen dat Omneo op BV lijkt. hahahaha Is juist heel anders. Maar ja, Daan doet het ontzettend goed op Omneo!
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 2, 2006 16:25:40 GMT 1
Daan krijgt wel vanaf z'n geboorte Nutrilon Omneo en dat gaat hartstikke goed, maar bij het cb zijn ze af en toe ook de weg kwijt hoor om te zeggen dat Omneo op BV lijkt. hahahaha Is juist heel anders. Maar ja, Daan doet het ontzettend goed op Omneo! ja en ik hoor altijd al verhalen van het cb dat ze dingen zeggen die niet kloppen dus we baalde aan de ene kant wel dat ze eerst gelijk hadden maar ja toen bij overstap zeiden we zie je nou wel dat WIJ gelijk hadden dus ik blijf lekker op de nutrilon standaard ryan vind hem heeeeeeeerlijk
|
|
|
Post by melissa on Sept 8, 2006 10:28:54 GMT 1
esmeralda heb nu nutrilon omneo en daar doet ze het super op, het is nu echt een baby
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 9, 2006 17:16:31 GMT 1
esmeralda heb nu nutrilon omneo en daar doet ze het super op, het is nu echt een baby goed hoor en gek dat kinder zo verschillend op voeding reageren. Ryan moest zooo spugen van die omneo dat we toch de standaard maar weer terug hebben gedraait en dat ging toen uitstekend en met deze voeding was hij echt baby en geen huil kindje en ontevreden mannetje
|
|
|
Post by wowposter on Oct 27, 2008 17:13:33 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Nov 3, 2008 6:15:20 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Nov 8, 2008 8:05:37 GMT 1