s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 14, 2006 21:20:14 GMT 1
Nu zat ik net prijzen te vergelijken van babyvoeding www.degoedkoopsteluiers.nl/prijsvergelijking.php?sort=&prod=24&soort=2&merk=§ion=. En nu zag ik dat de kruidvat eigen merk voeding ongeveer 3,5 euro per kilo scheelt met Nutrilon1 (wat we nu gebruiken). Heeft iemand ervaring met deze voeding. Ik zit er aan te denken dat het best de moeite is om hierop over te stappen. En denk je dat ik dat dan even zal moeten overleggen met het CB, of zal het geen probleem zijn om zomaar over te stappen op andere voeding? Groetjes, Suus
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 15, 2006 11:39:50 GMT 1
toevallig laatst iets op het pb gelezen dat het ook bijna hetzelfde is als nutrilon alleen goedkoper maar dat het wel moeilijker te krijgen is ...
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 15, 2006 14:36:40 GMT 1
Ja ik heb besloten te proberen te gaan overstappen. Morgen ga ik een pak halen, en dan ga ik geleidelijk overstappen. Zo nu en dan een fles vervangen, kijken of het werkt.
Vind dat verschil in prijs toch echt wel de moeite waard hoor. Kan toch bijna € 200,- per jaar opleveren.
gr, Suus
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 15, 2006 18:00:26 GMT 1
Ja ik heb besloten te proberen te gaan overstappen. Morgen ga ik een pak halen, en dan ga ik geleidelijk overstappen. Zo nu en dan een fles vervangen, kijken of het werkt. Vind dat verschil in prijs toch echt wel de moeite waard hoor. Kan toch bijna € 200,- per jaar opleveren. gr, Suus ja ik zie het net ook tegen danny en die zei ook van nou dat moeten we dan ook maar proberen he scheelt inderdaad helemaal met die grotere flessen gaat zo'n pak er toch snel door heen
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 16, 2006 15:42:45 GMT 1
Daarnet een eerste pak kruidvat voeding gehaald. Ga zometeen een flesje maken voor hem. Even kijken hoe het valt.
Ik heb nu nog 1,3 pak Nutrilon staan... dan maak ik die nog op. Zo nu en dan een kruidvatfles ertussendoor geven.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 17, 2006 14:41:09 GMT 1
meid laat het ff weten ik ga zo ook ff shoppen in kruidvat en haal het ook alvast maar ben benieuwt hoe het je bevalt
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 18, 2006 11:20:17 GMT 1
Ik heb nu al elke dag 1 fles gegeven, dus vandaag 3e fles. Maar ik merk geen verschil. Ik ga denk ik vandaag beginnen met 2 flessen Kruidvat te geven.
Tot op heden gaat het hardstikke goed dus.
Succes!
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 18, 2006 14:33:16 GMT 1
ohhh lekker joh ja ik moet nog halen gister geen schapjes gedaan maar ben benieuwt als het goed gaat scheelt het wel ff in de portomonee
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 26, 2006 18:23:20 GMT 1
Ik geef nog steeds kruidvat voeding en ben er heeeel erg tevreden mee!!!!! Vele zeggen dat het nadeel is dat je wel eens lege schappen hebt. Maar das gewoon zorgen dat je een extra pak in huis haalt. En hier in Den Helder zitten nu 2 Kruidvatten in de stad en 1 in de Flaga dus ik kan er altijd wel aankomen denk ik.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 28, 2006 17:08:33 GMT 1
ohhh lekker meid ja ik ben er nog niet aan begonnen omdat ik geen bewaarbak (nog) heb maar die is onderweg zodra ik die heb ga ik overstappen
|
|
s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 29, 2006 20:50:12 GMT 1
Ja ik had gelukkig nog zo'n Friso krijgertje (oud model), ondertussen heb ik ook al een nieuw model Friso bewaarbus besteld.
Ik kijk er wel naar uit, want die ouwe bus is eigenlijk niet echt mee te werken als je die handige bussen van Nutrilon gewend bent.
Gr, Suus
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 30, 2006 7:02:15 GMT 1
Ja ik had gelukkig nog zo'n Friso krijgertje (oud model), ondertussen heb ik ook al een nieuw model Friso bewaarbus besteld. Ik kijk er wel naar uit, want die ouwe bus is eigenlijk niet echt mee te werken als je die handige bussen van Nutrilon gewend bent. Gr, Suus ja ik heb wel een heel klein bewaardoosje maar ja we zijn gewoon verwend met zo'n afstrijk dingetje in zo'n doos en die zit daar niet in he
|
|
|
Post by wowposter on Oct 27, 2008 17:13:46 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Nov 3, 2008 6:15:22 GMT 1
|
|
|
Post by wowposter on Nov 8, 2008 8:05:55 GMT 1