s0ezy
New Member
|
Post by s0ezy on May 6, 2006 20:38:30 GMT 1
Nu hoor ik iedereen praten over snel een fles leegdrinken. Wat kan ik verstaan onder snel voor een flesje van 125 cc?
Ik heb een avent fles waar hij wel 15-20 min over kan doen.
Voor 's nachts heb ik een 'snelle' fles, van een goedkoop merk met een kruidvat speen vanaf 0 mnd. Met die 'snelle' fles kan ik binnen een kwartier een fles maken, luier verschonen, fles geven en fles omspoelen en weer terug in bed.
Gelukkig heeft Gino er geen last van dat deze fles zo snel gaat.
Maar kan het kwaad denken jullie? Voor overdag wil ik wel gewoon die Avent fles gebruiken, omdat ik denk dat dat wat rustiger voor hem is. Maar ik weet alleen niet of 15-20 min. normaal is?
Groetjes, Suus
|
|
|
Post by saskia on May 6, 2006 21:40:46 GMT 1
Megan doet ook 15-20 minuten over haar fles. Ze drinkt in 2 keer. Eerst 60 cc dan boertje en dan de rest van de fles. Wij hebben een fles van Difrax met een speentje voor 0 maanden.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on May 7, 2006 10:58:52 GMT 1
ik heb ook avent en Ryan is een behoorlijk snelle drinker ook toen al aan de borst hoor met 10 minuten was hij voldaan en nu doet hij over een fles van 210 (180ml water zonder poeder gerekent) iets vaan een 15 minuten ... die andere flessen had hij met 10 minuten op en gaat altijd prima alleen heeft hij wel de tijd nodig voor zijn boertje anders spuugt hij zijn hele bed of zo onder dus hij moet echt een tijdje rechtop zitten/liggen zeg maar ... Maar zolang Gino er geen last van heb is het goed hoor meid ... ik merkte dit gewoon aan Ryan en zelfs nu nog drinkt hij met speen nummer 1 terwijl het volgens de verpakking allang 2 had moeten zijn ....
|
|
|
Post by Daphne + Daan on May 8, 2006 23:53:16 GMT 1
15-20 minuten is juist prima. 10 minuten is vrij snel, maar ze moeten er ongeveer een kwartier/half uur over doen. Dus helemaal goed juist.
|
|