|
Post by melissa on Sept 11, 2006 8:59:18 GMT 1
es drink op dit moment heel slecht en ze zit alleen maar in de fles te happen, dus ben ik vleden week met fruithapje begonnen en dat gaat goed. maar de gewone flessen wilt ze gewoon niet en elke keer moet ik stoeien om de fles naar binnen te krijgen, en steeds laat ze 60 a 30 cc staan. ze krijg 4 flessen van 200cc, en laat best veel staan. heb nu de fles met een lepeltje gedaan en dat gaat zonder moeite er in, maar kan slecht alles op een lepeltje doen nu begind haar poep ook weer groen te worden en weer klei vorm, dus nu weet ik gewoon niet meer wat ik moet doen, lig dat nu aan omdat ze te weinig binnen krijg omdat ze gewoon niks meer uit een fles wil. en hoe kan ik dit het beste oplossen, ze is ook met tandjes bezig dus daardoor zo het ook kunnen toch? ik ga straks wel naar cb toe maar wil toch jullie advies ook ff horen :wink:
|
|
|
Post by melissa on Sept 11, 2006 14:15:32 GMT 1
ben net terug van cb, en het gaat niet goed. ze is maar 70 gram aangekomen en die vrouw heb gezien hoe ze met een fles doet :shock: en ook met een lepel. nu moet ik een week aankijken en met een lepel de flessen gaan geven of uit een bekertje dat ze geen speen meer heb. als dat goed gaat dan na een week weer met de fles beginnen en kijken wat ze wil. ik moet haar nu 5 flessen gaan geven dan maar iets korter dan 4 uur op elkaar maar ze moet aankomen en de flessen nu 180cc per keer op drinken. met fruithapje ff stoppen en eerst weer zorgen dat ze aankomt en dat ze de speen weer wil. het poepen moeten we weer aankijken en anders word es door gestuurd naar zkh omdat ik nu niet weer andere voeding kan doen dan zou het haar 4e al worden. ik hoop dat dit wel help, maar aan de andere kan een keer van top tot teen na gekeken worden kan ook geen kwaad. gelukkig is es wel vrolijk en en tevreden en daar gaat het ook om.
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 11, 2006 18:27:45 GMT 1
en als ze nu aan een flesje gaat met zo'n rietje dat je daar de melk indoet ... weet niet of ze dat kan maar misschien lukt het ...
Wel heel vervelend dat het nu weer zo gaat met haar .... en die groene poep zou misschien met tandjes kunnen maken ... weet niet of ze al tandjes heeft en of ze het toen ook had ....
Is dit eten van de laatste tijd echt of sinds kort ...
|
|
|
Post by melissa on Sept 12, 2006 9:56:18 GMT 1
ja dat kan ik ook nog ff proberen als ze dat wil maar ze is pas 3,5 maanden dus ja ze is wel met tandjes bezig maar het word weer klei vorm namelijk, daarom denken we dat ze te weinig binnen krijg
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 12, 2006 21:50:45 GMT 1
wat voor voeding gebruik je ....
en ja weet niet of ze rietje drinken nu al snapt ... maak je de voeding ook dik door bv johannesbroodspitmeel te gebruiken of dat niet ... en is de speen niet te groot of te klein ...
Weet wel als bijvoorbeeld bij Ryan zijn fles verstopt zit wordt hij onrustig en drinkt hij ook niet echt ...
En qua temperatuur hoe is dat ... Ryan houd niet van koude flesjes wilt ze liever wat warmer hebben ....
|
|
|
Post by melissa on Sept 13, 2006 12:36:28 GMT 1
es krijg nutrilon omneo en maak hem niet dikker want dan drink ze niet. met een rietje snap ze nog niet. en ze krijg hem altijd op kamer temp kouder en warmer weigerd ze
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 14, 2006 9:02:24 GMT 1
en wat voor speenmaat heeft ze ?? misschien dat die te klein is en ze er bijna niks uitkrijgt ??
|
|
|
Post by melissa on Sept 14, 2006 15:01:53 GMT 1
ze krijg dodi van 6 maanden die heb ze al vanaf de geboorte.
es heb gisteren al paar keer uit de fles gedronken en vandaag al weer 3x achter elkaar zonder nukken het gelukkig weer de goede kant op
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 14, 2006 17:46:56 GMT 1
nou heerlijk om te horen ... hoop dat het gewoon ff een periode was en dat ze nu wel goed blijft drinken
|
|
|
Post by Daphne + Daan on Sept 14, 2006 22:27:18 GMT 1
Ja en anders een iets grotere speen gebruiken. Want omneo is ook wat dikker en daardoor moet ze misschien te hard zuigen?
|
|
|
Post by melissa on Sept 15, 2006 10:01:56 GMT 1
ja als ik rijsterbloem er in doet doe ik hem altijd op stand 2 is namelijk een 3standen speen;-)
|
|
|
Post by Suzanne mv Ryan on Sept 15, 2006 12:52:53 GMT 1
doe je dat standaard dan ...
als het zonder bloem is staat die dan op stand 1 of ook op 2
|
|
|
Post by melissa on Sept 25, 2006 9:49:14 GMT 1
normaal staat hij op 1 en met rijsterbloem doe ik eerst op 1 komt er niet veel uit op 2 lig er aan als ze niet te moe is;-)
|
|